2011. november 6., vasárnap

Alteriah a fedélzeten


Szombat estére kapott meghívást az Alteriah zenekar a Barba Negrába, hogy felléphessenek a Black-Out előzenekarjaként. Persze ezt én sem hagyhattam ki, ezért még inkább úgy terveztem a dolgaimat, hogy biztosan ráérjek. A Black-Out szintén egyik régi kedvenc zenekarom. Kowa zenéit mindig szívesen hallgatom. Hihetetlennek tűnik az a 20év amit lezenéltek.
A klubbot kisebb keresgélés után azért megtaláltuk, így amint lehetett be is pakoltuk a cuccainkat. Összeszerelés és beállás után, maradt elég idő a kezdésig amit ki is használt a zenekar némi feszültségoldó italozással. Én is gyorsan szétnéztem a klubban, fotóztam párat aztán csatlakoztam a többiekhez. Nagyon tetszett a kalózos kialakítása a helynek. A hajótest formájú bárrész, a festmények a falon, és a sok utalás mindenhol a kalózos témára.



Már az alapterülete is elég meggyőző a helynek, nem is beszélve a komoly színpadról. Mindenhol rend és tisztaság. Így kell ezt csinálni! A Barba Negrával legalább kipipálhattam egy újabb budapesti klubbot. Sajnos az emberek nagyon lassan érkeztek, ezért csúsztatni kellett a programon egy keveset.

Közben Tassék is megérkeztek amitől még inkább baráti sörözős hangulata lett az estének. Aztán eljött amikor már tovább nem lehet várni, és el kell kezdeni a koncertet. Én kamerával és fényképezővel felfegyverkezve próbáltam rögzíteni a dolgokat. Még időben érkeztem a színpad mögé néhány fotóért és vágóképért, ugyanis Gábor cinállványa ismételten leszédült a kis dobogóról. Sajnos a szőnyeg nem igazán fogta az állványt, ami minden egyes ütésnél egyre jobban csak az emelvény széle felé táncolt. Így a koncert nagy részét Gábor mellett töltöttem ugrásra készen.

A zenekar listáján szerepelt egy Lacuna Coil szám is, amit nagyon szerettem volna felvenni, de ez így sajnos nem jött össze. Igazából Böbe hangjával jobban is tetszik ez a szám, mint az eredeti változat. Rengeteget fejlődött a zenekar alakulása óta. A felvételt igyekszem pótolni majd a következő koncerten, és terveim szerint fel is teszem az oldalra.
A koncert végeztével igyekeztünk a lehető leghamarabb lepakolni. Ezt újabb szünet követte, és így legalább volt időnk menetkészre összerámolni a felszerelést, és megbeszélni hogy milyen is volt a koncert. Végre Dávid(Agregator) is hallotta kintről az új ENGL cuccát amit most Tamás igyekezett letesztelni.

A szünet után nekikezdett a Black-Out akik vendégeket is hívtak az estére. Nem is tudom honnan került elő ennyi ember, szinte mozdulni sem lehetett a színpad előtt. Kowa nagyon ért a közönség megmozgatásához, ami itt is bebizonyosodott (Legutóbb PAFE -n láttam, és igen meggyőző volt ott is). Erről is készítettem videót, igyekszem felrakni. Aztán a vendégek is előkerültek Andrics Laci és Jamie Winchester személyében pár szám erejéig. Persze én is kihasználtam a lehetőséget, és igyekeztem jó helyeket találni a fotózáshoz. Ez az amire nem is mertem gondolni, hogy egyszer majd a színpadról fogom Őket fotózni. Hát ez is eljött.

A koncert végeztével kipakoltunk aztán elköszöntünk Tasséktól is akik még maradtak a koncert utáni táncos mulatságra. Remélem lesz még lehetőség visszalátogatni a klubba. Jó szervezés, közvetlen segítőkész emberek, remek igényes helyszín. Csak ajánlani tudom!Barba Negra


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése